“Xalqaro ta’lim tadqiqotlari ilmiy-nazariy jurnali”
(Scientific-theoretical journal of International Education Research) –
xalqaro miqyosda ta’lim sohasidagi ilg’or ilmiy izlanishlar, nazariy tadqiqotlar va innovatsion tajribalarni keng jamoatchilikka yetkazishga xizmat qiluvchi ochiq kirish va taqrizchilar tomonidan ko‘rib chiqishni talab qiluvchi ilmiy nashrdir.
Jurnalning asosiy maqsadi – ta’lim nazariyasi va amaliyoti o‘rtasidagi integratsiyani kuchaytirish, turli fanlararo yondashuvlar orqali zamonaviy muammolarga yechimlar topish, xalqaro tajriba va ilmiy yangiliklarni targ‘ib qilishdan iborat.
Jurnal quyidagi yo‘nalishlardagi maqolalarni qabul qiladi:
- Ta’limni xalqaro va qiyosiy tahlil qilish
- Ta’lim siyosati va boshqaruvi
- Pedagogik innovatsiyalar va dars berish metodikalari
- O‘quv dasturlarini loyihalash va baholash tizimlari
- O‘qituvchilarni tayyorlash va ularning kasbiy rivoji
- Raqamli pedagogika va texnologiyalarga asoslangan ta’lim
- Inklyuziv ta’lim va ta’limdagi tenglik masalalari
- Uzluksiz ta’lim va kasb-hunar ta’limi
- Oliy ta’limda sifatni ta’minlash mexanizmlari
- Ta’limdagi global o‘zgarishlar va transformatsiyalar
- Sport va jismoniy tarbiya ta’limi
Jurnal quyidagi turdagi materiallarni chop etadi:
- Ilmiy maqolalar
- Nazariy tahlillar
- Adabiyotlar sharhi (literature review)
- Amaliy holat tahlillari (case studies)
- Ilmiy kitob va risolalarga sharhlar
Nashr butun dunyo bo‘ylab ilmiy tadqiqotchilar, ta’lim amaliyotchilari va siyosatchilar uchun ochiq bo‘lib, ularning ta’lim sifatini oshirishga oid izlanishlarini targ‘ib etishga xizmat qiladi.
Tashkil etilgan yili: 2023
Ilmiy yo‘nalishlar: (Pedagogika, Sport fanlari, Ijtimoiy fanlar)
Nashr chastotasi: yiliga 4 marta
Nashriyot nomi: Ta’lim tadqiqotlari akademiyasi
Kontaktlar: +998999760407;
editor_journal@mail.ru